ATTWOOD ចូលរួមឧបត្តម្ភ វិស័យកីឡានៅកម្ពុជា លើកដំបូង
ក្រុមហ៊ុន ATTWOOD បានចូលរួមលើក ស្ទួយវិស័យកីឡានៅ កម្ពុជាលើកដំបូង
នៅក្នុងឆ្នាំ ២០១៤នេះ កាលពីព្រឹក ថ្ងៃទី២៣ មេសាដោយ ធ្វើការចុះMOU
ជាមួយនឹង គណៈកម្មាធិការ ជាតិអូឡាំពិកកម្ពុជា (NOCC ស្តីពី
«ឧស្សាហកម្មកីឡា គណៈកម្មាធិការ ជាតិអូឡាំពិក កម្ពុជា»
លើផលិតផល ទឹកបរិសុទ្ធណាវី ស្តីពីកិច្ច សហការផ្តល់ ស្លាកសញ្ញា
(Co-branding) របស់គណៈកម្មាធិ ការជាតិអូឡាំ ពិកកម្ពុជា ដល់ផលិត
ផលទឹក បរិសុទ្ធណា វី ។
លោកវ៉ាត់ចំរើនអគ្គលេខាធិការNOCCមានប្រសាសន៍ថា៖ នេះជារតប់ថ្មីមួយដែលNOCCបានផ្តើមរកដៃគូជាមួយវិស័យឯកជនដែល មានផលិតផលដែលផ្តោតទៅលើសុខភាពជាចំបងនិងស្វែងរកប្រភពចំណូល ដល់មូលនិធិកីឡានៃNOCC។ លោកបានបន្តថា៖ការចុះកិច្ចព្រមព្រៀងរវាងក្រុមហ៊ុនអេតហ្វូតដែល មានទឹកបរិសុទ្ធឈ្មោះណាវីដែលបានយកនិមិត្តសញ្ញា(LOGO)របស់NOCC ទៅដាក់លើដបទឹកសុទ្ធហើយផលប្រយោជន៍គឺមូលនិធិកីឡាទទួលបាន ថវិកាចំនួន៤០០រៀលក្នុងមួយកេះក្នុងនោះដែរក្រុមហ៊ុននឹងលក់ទឹក បរិសុទ្ធណាវីដោយមានបន្ថែមដល់ព្រឹត្តិការណ៍កីឡាជាច្រើនទៅតាម សហព័ន្ធកីឡាជាតិ។
ការចុះ MOUរវាងក្រុមហ៊ុន ATTWOOD នឹងគណៈកម្មាធិការជាតិអូឡាំពិកកម្ពុជា
ទឹកបរិសុទ្ធណាវីជាផលិតផលរបស់ក្រុមហ៊ុនអ៊ែតវូត
ទឹកនេះចាប់ផ្ដើមផលិតដំបូងនៅឆ្នាំ២០០៣ហើយក្នុង ១
ខែទឹកបរិសុទ្ធមានសមត្ថភាពលក់បានប្រមាណជាង២០.០០០កេស ។
ដូច្នេះបើ១ខែលក់ បាន ២០.០០០កេស ឬ
លើសពីនេះនោះក៏មូលនិធិកីឡាបានទទួលផលច្រើនដែរ ។
នេះជាការចាប់ផ្ដើមប៉ុណ្ណោះតែលោកនឹងបន្តស្វែងរកដៃគូ ឧស្សាហកម្មកីឡាឲ្យបានកាន់តែច្រើន ព្រោះគណៈកម្មាធិការជាតិអូឡាំពិកមានសមាជិកជាង២០០ ប្រទេសដូច្នេះដៃគូឯកជនគេអាចនឹងឃោសនាផលិតផលរបស់គេតាមរយៈអូឡាំពិក បាន ។
លោកBavWathanakនាយកផ្នែកលក់នៃគ្រប់ហ៊ុនATTWOODដែលមានផលិតផល ទឹកសុទ្ធណាវីនេះមានប្រសាសន៍ថា៖ ជាមធ្យមទឹកសុទ្ធណាវីលក់បានក្នុង១ខែជាង១ម៉ឺនកេះសម្រាប់បំរើការ លើទីផ្សារធំៗដូចជាសណ្ឋាគារធំៗ។លោកបានបន្តថា៖គុណភាពរបស់ ទឹកបរិសុទ្ធណាវីគឺផលិតតាមបច្ចេកទេសដែលមានសរសេរដាក់លើដបទឹក សុទ្ធនេះស្រាប់ហើយជាគោលដៅយើងនឹងពង្រីកការលក់កាន់តែធំជាងនេះ
លោកតាន់សៃឆាយនាយកទីផ្សារមានប្រសាសន៍ថា៖ទឹកបរិសុទ្ធ សុទ្ធណាវីបានផលិតតាំងពីឆ្នាំ២០០៣ហើយមានលក់នៅលើសណ្ឋាគារផ្កាយ ប្រាំនិងតាមបណ្តាលស្តង់ជាធម្មតាហើយគោលដៅរបស់ក្រុមហ៊ុនបានចុះ កិច្ចសន្យាជាលើកដំបូងក្នុងកម្មវិធីឧស្សាហកម្មកីឡាក្នុងរយៈពេល ១ឆ្នាំសិនប៉ុន្តែនៅបំណាច់ជិតផុតកិច្ចសន្យាយើងនឹងពិនិត្យឡើង វិញថាបន្តឬយ៉ាងណា?៕
លោកវ៉ាត់ចំរើនអគ្គលេខាធិការNOCCមានប្រសាសន៍ថា៖ នេះជារតប់ថ្មីមួយដែលNOCCបានផ្តើមរកដៃគូជាមួយវិស័យឯកជនដែល មានផលិតផលដែលផ្តោតទៅលើសុខភាពជាចំបងនិងស្វែងរកប្រភពចំណូល ដល់មូលនិធិកីឡានៃNOCC។ លោកបានបន្តថា៖ការចុះកិច្ចព្រមព្រៀងរវាងក្រុមហ៊ុនអេតហ្វូតដែល មានទឹកបរិសុទ្ធឈ្មោះណាវីដែលបានយកនិមិត្តសញ្ញា(LOGO)របស់NOCC ទៅដាក់លើដបទឹកសុទ្ធហើយផលប្រយោជន៍គឺមូលនិធិកីឡាទទួលបាន ថវិកាចំនួន៤០០រៀលក្នុងមួយកេះក្នុងនោះដែរក្រុមហ៊ុននឹងលក់ទឹក បរិសុទ្ធណាវីដោយមានបន្ថែមដល់ព្រឹត្តិការណ៍កីឡាជាច្រើនទៅតាម សហព័ន្ធកីឡាជាតិ។
ការចុះ MOUរវាងក្រុមហ៊ុន ATTWOOD នឹងគណៈកម្មាធិការជាតិអូឡាំពិកកម្ពុជានេះជាការចាប់ផ្ដើមប៉ុណ្ណោះតែលោកនឹងបន្តស្វែងរកដៃគូ ឧស្សាហកម្មកីឡាឲ្យបានកាន់តែច្រើន ព្រោះគណៈកម្មាធិការជាតិអូឡាំពិកមានសមាជិកជាង២០០ ប្រទេសដូច្នេះដៃគូឯកជនគេអាចនឹងឃោសនាផលិតផលរបស់គេតាមរយៈអូឡាំពិក បាន ។
លោកBavWathanakនាយកផ្នែកលក់នៃគ្រប់ហ៊ុនATTWOODដែលមានផលិតផល ទឹកសុទ្ធណាវីនេះមានប្រសាសន៍ថា៖ ជាមធ្យមទឹកសុទ្ធណាវីលក់បានក្នុង១ខែជាង១ម៉ឺនកេះសម្រាប់បំរើការ លើទីផ្សារធំៗដូចជាសណ្ឋាគារធំៗ។លោកបានបន្តថា៖គុណភាពរបស់ ទឹកបរិសុទ្ធណាវីគឺផលិតតាមបច្ចេកទេសដែលមានសរសេរដាក់លើដបទឹក សុទ្ធនេះស្រាប់ហើយជាគោលដៅយើងនឹងពង្រីកការលក់កាន់តែធំជាងនេះ
លោកតាន់សៃឆាយនាយកទីផ្សារមានប្រសាសន៍ថា៖ទឹកបរិសុទ្ធ សុទ្ធណាវីបានផលិតតាំងពីឆ្នាំ២០០៣ហើយមានលក់នៅលើសណ្ឋាគារផ្កាយ ប្រាំនិងតាមបណ្តាលស្តង់ជាធម្មតាហើយគោលដៅរបស់ក្រុមហ៊ុនបានចុះ កិច្ចសន្យាជាលើកដំបូងក្នុងកម្មវិធីឧស្សាហកម្មកីឡាក្នុងរយៈពេល ១ឆ្នាំសិនប៉ុន្តែនៅបំណាច់ជិតផុតកិច្ចសន្យាយើងនឹងពិនិត្យឡើង វិញថាបន្តឬយ៉ាងណា?៕
Post a Comment